söndag 6 november 2011

Dagarna bara springer förbi! Känns som jag inte hänger med riktigt... Får aldrig nåt vettigt gjort men ändå så är dagen slut strax efter att den börjat.
And I love it!
Lillskiten tar väldigt mycket tid just nu. Han springer runt hela tiden och grejar med ALLT! Har hört folk säga att man som förälder måste ha ögon i nacken och kan nu mera konstatera att varenda en av dem ljuger. Man behöver minst ett öga åt varje håll för herrejisses vad snabbt han förflyttar sig!
Fick tydligt bevis på det tidigare idag när jag lyckades klämma Js fingrar i badrumsdörren =(
Ena sekunden stod han och busade med toastolen och nästa så hade han fingrarna på fel ställe! Reagerade först när det tog emot när jag skulle stänga... Tur att jag stängde med snigelfart annars hade det gjort ont!

Haft en galet kul vecka faktiskt!
Måndagen blev väl lite knasig förstås och tisdagen gick åt att förbereda inför onsdag och torsdag. Dessa två dagar spenderades på universitet då jag skulle redovisa ett par examinationsuppgifter. Hade grym ågren över det hela!
Kände mig inte alls nöjd med mitt arbete och redovisa inför grupp är typ det värsta jag vet!
Men på nån höger fick jag ändå till det hyffsat bra! Så pass att jag inte är orolig över mitt betyg i alla fall =)
Grymt stolt över mig själv faktiskt! Länge sen jag var det....

Var och kikade på ett par lägenheter i början på veckan. Den ena var nåt så grymt fin! Men min plånbok var inte fullt lika förtjust i den så det blir tyvärr inget med det. Men men... Dyker nog upp något mer snart! =)

Utöver det tror jag inte det har hänt så mycket faktiskt. Har mest jagat runt på min skruttunge som plockar ALLT han kommer åt och lägger det antingen i tvättmaskinen, torktumlaren eller toaletten...
Verkligen älskar att jaga efter honom! Måste ha ett antal skruvar lös men jag tycker det är skitkul när han stoppar ner blöjpaketet i toastolen eller när han tog en nytvättad tröja från torkställningen och sköljde den lite extra....
Bara inte går att bli ens en gnutta irriterad när hela han lyyyyser av lyckligt bus! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar