tisdag 21 februari 2012

Vilken helt makalös aktivitet det är på det här stället! Hahaha

Tycker inte det är fart nånstans i mitt liv just nu...
Samtidigt som det är fullt ös!

Försöker hålla takten med plugget men just nu är det jävligt svårt. Vill inte gå in på detaljer i det då det rör fler än mig själv men... Det är tungt just nu!
Håller utöver det på att flyttpacka för fulla muggar!
I övermorgon hämtar jag nycklarna till nya lyan och till helgen blir det slit och släp för hela slanten!

Känner mig helt tömd på energi.
Det händer för mycket av fel saker och för lite av rätt. Känns lite som att jag bara står bredvid och väntar på att livet ska sakta ner så jag kan återfå lite kontroll!
Men nä, det lär inte hända... Är nog bara att vackert stålsätta sig och kasta sig in i det! Låta det bära eller brista. Troligtvis brista... Men även det är en erfarenhet som säkert leder mig mer rätt än det spår jag är på just nu.

Luddig i skallen känner jag.
Har mycket tankar, mycket frustration...

Lägger ner för kvällen.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar