tisdag 8 maj 2012

Var på klubben igår igen.
Gick inte alls lika bra som sist även om det väl egentligen inte gick dåligt!

Jag har åkt med en kurskompis nu ett par gånger och igår var hon sen. Überfånig som jag är så blir jag tokstressad av sånt och den negativa känslan höll liksom i sig en låååååång stund!
Panda är på tok för signalkänslig för att kunna tända till ordentligt då...
Känns skittrist för när hon märkte att det började vara dags att bege sig mot klubben så var hon helt galet taggad!
Det var stört omöjligt att hålla henne med alla 4 på marken, räckte att jag tittade på henne så tjöt hon och studsade värre än en gummiboll.
När jag hade stängt dörren bakom mig så tjöt hon hela vägen ut genom porten och en bra bit till innan hon sansade sig lite! Hahahaha

Rätt eller fel men jag låter henne hållas. Jag är så jäkla glad att få se denna energi så vill inte ta det ifrån henne! Om det blir ett problem i framtiden så tar jag tag i det då. Just nu vill jag bara se mer av all positiv energi hon börjar plocka fram!

Hon är verkligen en helt annan hund nu än för bara några veckor sedan. När Jizo och Ixi flyttade i somras så liksom bara försvann hon... Tyckte hon blev mycket bättre en period och när Ixi kom tillbaka hem några månader så var hon sitt gamla vanliga jag! När Ixi sen flyttade på nytt så kröp Panda återigen in i sitt skal... Men nu har vi fått rejäla sprickor i det skalet och det känns så LUUUVELY!!!

Nu ska jag göra lite nytta!
Har inte alls tid att sitta här och sega egentligen...
Har ett gigantiskt berg av tvätt som måste vikas och så har jag mamma med hundar på ingång =)

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar